Bloggaus aiheita, tule ja kerro mistä haluat minun kirjoittavan


Hei taas, täällä ollaan! Blogitauko venyi hieman pidemmäksi kuin olin ajatellut. Olen pyöritellyt mielessä monenlaisia aiheita bloggaamiseen liittyen, mutta mitään valmista ei ole syntynyt. On vain LOISTAVIA ajatuksia, keskeneräisiä postauksia, mutta ei mitään valmista! Hohoijaa. Joku lomamoodi on nyt edelleen päällä ja siitä yritän nyt pyristellä pois. Se on vähän kuin loman jälkeen palaisi töihin ja tuntuu, että on unohtanut missä on töissä. Heh. Totaalinen vieraantumien on siis tapahtunut. Tai ei nyt ihan. Joskus muistan edellisessä työpaikassani unohtaneeni tunnukset tietokoneelleni kesäloman aikana ja nolona niitä sitten jouduin jostain toimiston paperista kaivelemaan. Onneksi olin kirjoittaut ne ylös.


Kuten jo kerroin, olen kirjoitellut viimeaikoina ylös bloggaus aiheita, joista olisi kiva kirjoittaa. Tähän asti olen kirjoitellut aika spontaanisti ja aiheet ovat syntyneet pitkälti tekemisen kautta. Ja olenko koskaan kysynyt teiltä lukijoilta mistä aiheesta te lukijat haluaisitte täältä minun blogiastani lukea?
Jos teillä on mielessä jokin aihe, mistä haluaisitte minun kirjoittavan, laittakaan ihmeessä viestiä tai kirjoittakaa tähän postauksen kommettikentään mikä aihe olisi erityisen kiinnostava. Teidän ehdottamanne aihe voi siis päätyä listalleni. Toivon teidän auttavan minua vähän, koska aikomukseni on kirjoitella blogia ehkä ahkerammin kuin tähän asti. Lomamoodi saa nyt väistyä ja laitetaan rattaat taas pyörimään! Saatan jopa kirjoittaa enemmän itsestäni kuin tähän asti. Joten nyt kannattaa pysyä kuulolla. On tulossa myös arvonta, lippuja Habitareen, jonne olen myös itse lähdössä. Kivaa siis tiedossa.


Olen myös ylläpitäjänä kahdessa fb-sisustusryhmässä Persoonallinen koti sekä jouluaiheisessa ryhmässä Moderni ja skandinaavinen joulu. Tervetuloa liittymään noihin ryhmiin. Ryhmistä saa kivoja ideoita omaan sisustukseen samanhenkisten ihmisten kanssa. Siellä voit myös jakaa kuvia omasta kodistasi tai kysyä neuvoa. Tai ihan vain ihailla muiden koteja. Lämpimästi olette tervetulleita mukaan! Jouluryhmäkin herää varmasti taas eloon, kun joulu alkaa lähestymään.

Iloa päiviinne!
Marika



3 kommenttia

  1. Hei! Tyttäreni remppasi viikonloppuna omaa pikkuvessaansa samoin kuin sinä vuosi sitten V33 aineella.Hän on ostanut kymmenen vuotta vanhan talon ja nyt laittavat sitä oman mielensä mukaiseksi värien osalta. Hyvin oli sielläkin onnistunut! Tällaiset remppa-aiheet ovat varmasti muistakin lukijoista kiinnostavia. Samoin kaikki itsetehdyt askartelut ja järjestelyt, tuunaukset ja kirpputorilöydöt. Ja tietysti asuntomessujutut ja kahvilakiertelyt.
    Intoa kirjoitteluun!

    VastaaPoista
  2. Pieni tauko tekee välillä hyvää.
    Nyt kun mainitsit tuosta fb-sivustosta, niin täytyykin käydä kurkkimassa, joulu se lähestyy nopeammin kuin arvaammekaan! :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommenteista. Varmasti juuri näistä teidän mainitsemista asioista tulen bloggaamaan. Kirppislöydöistä voisikin tehdä juttua enemmän. : )

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit viestin.