Olohuoneen helmi


Olen kierrellyt viimeaikoina kirpputoreja tiuhaan tahtiin.
Ihmiset valveutuvat myymään ylimääräistä tavaraa syksyn kynnysellä ja nyt kirpputoreilta voi tehdä huikeita löytöjä!

Itse olen haaveillut jo pitkään modernista keinutuolista, mutta yleensä aina ne ovat olleet liian koristeellisia. Kunnes eräänä kauniina iltapäivänä kävelin suosikkikirpputorini ovesta sisään ja avot  -  se oli siinä! Juuri täydellisenä  -  ilman että sille tarvisi tehdä yhtään mitään. Irrotin kiireen vilkkaa hintalapun keinutuolista ja kiikutin sen kassalle - tämä on minun! : D  Minusta varmasti huokui tyytyväisyys, olinhan tehnyt löydön! 

Musta   käytössä hieman kauniisti kulunut, moderni keinutoli! En aijo tehdä sille mitään. Täydellinen juuri tällaisenaan.

Saanen esitellä löytöni!






Senkin päällä lojuneet taulut ovat päässeet vihdoinkin seinälle. (heh)
Minulla on myös ihmeellinen mieltymys lasipulloihin joista muodostin asetelman senkin päälle. Minua viehättä tällä hetkellä kaikki yksinkertainen ja luonnollinen, vaikka en ihan sellaiseen minimalistiseen sisustukseen pystyisi koskaan. Koriste-esineitä täytyy olla, jotta tunnelma olisi kotoisa.  Kynttilätkin on jo kaivettu kaapista - tunnelmalliset syysillat tekevät tuloaan!

Nautitaan siis valoisista päivistä ja pimeistä syysilloista!
Marika



Ei kommentteja

Kiitos kun jätit viestin.