Vinkuva tuuli - lämmin tuli





Täällä on taas lämmitetty taloa ahkerasti puilla.
Minä tyydyn vain nauttimaan lämmöstä ja takan tuomasta tunnelmasta.
Talon isäntä hoitaa itse lämmityksen.
Viimepäivinä ulkona onkin ollut kova tuuli.
Meinasi ihan tukka lähteä päästä, kun kaupassa eilen illalla kävin.
Lauantaille onkin luvattu oikein myrskyä, tiedä sitten yltääkö tänne pohjanmaalle asti.
Saisi sitä lunta vaan tulla, olisi hieman jouluisempaa.
Sellainen pikkupakkanen ja hiljalleen leijuvat lumihiutaleet olisi minun mieleen.


Löysin kirpparilta tällaisen kuusikukkaruukun vai miksi tuota nyt nimittäisi.
Otin sen tuosta ruukusta irti ja siitä tuli kiva kuusikortiste kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Minulla on tänä jouluna vahva side metsään ja sen ympärille muodostan meidän koristelun tänä jouluna.
Mietin jos vielä maalaisin sen spraylla, katsotaan.
(vasemalla päivänvalossa otettu kuva ja oikealla keinotekoisessa valossa. Kyllä sen eron huomaa selvästi)



 Monet on varmaan huomanneet facebookissa kiertävän kahvimuki haasteen?
Minäkin olen siihen osallistunut ja kuvannut joka päivä käytössä olevan kahvimukini.
Ja niitähän meillä riittää! Kahvimukit on suuri heikkouteni.
Kuvassa minun uusimpia hankintoja tälle talvelle. Martinexin tuotantoa.
Heidän valikoimistaan löytyy monenlaisia kivoja mukeja, varsinkin omaa silmääni mielyttäviä
mustavalkoisia mukeja.
Löytyy mm. isoista marketeista.

Ja kuinkas ollakaan, tässäkin on kuusia!
: )





Ei kommentteja

Kiitos kun jätit viestin.